Klassiek Motorjacht 15.55 Verkocht
Afmetingen (m):
15.55 x 4.50 x 1.40
Ref.nr.:
150404
Ligplaats:
Omgeving van Den Bosch
Bouwjaar:
1947
Materiaal:
staal
Visie Doeve Makelaars
Voormalig voetveer van Scheepswerf Temse te België die aansluitend is ingezet als passagiersschip. In 2005 is het schip omgebouwd tot recreatievaartuig. De bovenzijde van de stuurhut is hydraulisch naar achteren te schuiven waardoor er een open stuurstand met windscherm ontstaat. Het interieur is scheeps met in de voorwoning nog de oude zitbanken die om te bouwen zijn tot een 2-persoons bed, stuursalon met zitgelegenheid en een verhoogde stuurpositie, achterin bevindt zich de toiletruimte en het kombuis met zithoek.
Meer informatie
Algemene informatie
Werf: | Scheepswerf Jos Boel & Zn, B-Temse |
Werf verbouw: | Scheepswerf Tak, NL-Raamsdonkveer |
Romp vorm: | rondspant |
Romp materiaal: | staal |
Dek materiaal: | staal |
Opbouw materiaal: | staal |
Bouwwijze: | gelaste romp geklonken en gelaste opbouw kunststof berghout zelflozende kuip zwaar gebouwd |
Besturing: | hydraulisch stuurwiel stalen roer balansroer |
Ramen: | aluminium raamprofielen |
Waterverplaatsing (ca.): | 25 ton |
Doorvaart hoogte (ca.): | 3,20 m |
Eigenaar: | Nederlandse eigenaar |
Registratie: | B-Geregistreerd |
Kleur / Conservering: | blauwe romp witte boeiing enig achterstallig onderhoud 2015 laatste onderwaterschip behandeling |
Geschikt voor / als: | geschikt voor ruime wateren binnenwateren |
Algemene informatie: | Te koop vanwege de leeftijd van de verkoper. |
Aanvullende informatie: | klassiek motorjacht voorpiek met kettingbak Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren. Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren. |
Technische informatie
Motorvermogen: | 214 pk 158 kW |
Motor merk: | Volvo Penta |
Motortype: | TMD102 |
Cilinderaantal: | 6 |
Draaiuren (ca.): | 7500 op de urenteller |
Brandstof: | diesel |
Brandstoftank (ca.): | 250 liter |
Koelingsysteem: | interkoeling natte uitlaat (2015) |
Voortstuwing: | 3 blads schroef vetgesmeerde schroefas |
Koppeling: | hydraulisch Masson NF 3 reductie 4:1 |
Boegschroef: | elektrische boegschroef 24 Volt |
Stroomvoorziening: | 12 Volt 24 Volt 230 Volt 230 Volt walstroom aansluiting |
Accu´s: | 2x 230 Ah |
Generator: | draagbare benzine |
Omvormer: | 1x Victron Phoenix omvormer 24/800 2x omvormer 24-12 Volt |
Zonnepanelen: | 2x aanwezig |
Drinkwatertank (ca.): | 200 liter |
Waterdruksysteem: | elektrische waterpomp voetschakelaar |
Vuilwatertank (ca.): | niet aanwezig, voldoende ruimte om in te bouwen |
Lens/bilgepomp: | dompelpomp 230 Volt |
Gas systeem: | aanwezig |
Accommodatie
Betimmering: | voorschip: origineel stuurhuis: mahonie interieur achterkajuit: multiplex zie foto's |
Isolatie: | gedeeltelijk polystyreen |
Hutten: | 1 hut |
Slaapplaats / Kooi: | Vooronder: 1x 2-pers |
Plattegrond (niet op schaal): | zie bijlage |
Toilet: | elektrisch toilet |
Kombuis / keuken: | L-vorm kombuis |
Kooktoestel: | 2-pits kooktoestel op gas |
Koelkast: | Zanussi koelkast |
Werkblad: | houten werkblad |
Wasbak: | 2x roestvast stalen wasbak |
Waterkraan: | koud stromend water |
Entertainment: | Sony radio/CD speler |
Stahoogte (ca.): | voor (ca.) 2,13 m stuurhut (ca.) 1,95 / 2,23 m salon (ca.) 2,23 m kombuis / keuken (ca.) 2,22 m |
Navigatieapparatuur
Navigatie apparatuur: | Simrad RT1200 marifoon ruitenwisser hoorn clinometer |
Uitrusting
Ankergerei: | Lofrans elektrisch ankerlier 24 Volt / 1000 Watt (2014) verhaalkop anker met ketting in kluisgat |