Doerak 10.50 GSAK Verkocht
Afmetingen (m):
10.50 x 3.20 x 0.90
Ref.nr.:
131211
Ligplaats:
Omgeving van Brielle
Bouwjaar:
1967
Materiaal:
staal
Visie Doeve Makelaars
Stoer motorjacht, de voorloper van de "MARAK". Dit schip is voorzien van een echte achterkajuit waarin 2 1-persoons kooien zijn gesitueerd. Op het achterdek is een 2de stuurstand gesitueerd. Verder is er een ruime stuurhut, toiletruimte, kombuis, 2 langs banken met tafel en een 2-persoons kooi. Door omstandigheden heeft het schip enig achterstallig onderhoud opgelopen maar dat is hoofdzakelijk cosmetisch. Verder een eenvoudig maar functioneel schip.
Meer informatie
Algemene informatie
Werf: | Eista Jachtbouw B.V. |
Ontwerper / Architect: | D.D.H. Lafeber |
Romp vorm: | knikspant |
Romp materiaal: | staal |
Dek materiaal: | staal |
Opbouw materiaal: | staal |
Bouwwijze: | gelast achterkajuit bolders |
Kiel: | dooskiel |
Besturing: | mechanisch binnen en buiten stuurstand 2x stuurwiel |
Ramen: | rubber pezen |
Waterverplaatsing (ca.): | 10 ton |
Ballast (ca.): | trim ballast |
Doorvaart hoogte (ca.): | 2,50 m |
Eigenaar: | Nederlandse eigenaar |
Kleur / Conservering: | blauwe romp witte opbouw enig achterstallig onderhoud |
Geschikt voor / als: | geschikt voor ruime wateren binnenwateren |
Algemene informatie: | Aangeboden in de conditie waarin ze zich nu bevindt |
Aanvullende informatie: | ruim achterdek Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen. Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren. Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren. voorpiek met kettingbak motorkruiser GSAK motorjacht |
Technische informatie
Motorvermogen: | 50 pk 36 kW |
Motor merk: | Ford |
Motortype: | binnenboord motor |
Cilinderaantal: | 4 |
Bouwjaar motor: | onbekend |
Draaiuren (ca.): | 3260 op de urenteller |
Brandstof: | diesel |
Brandstoftank (ca.): | 2x 100 liter waterzak |
Koelingsysteem: | interkoeling droge uitlaat |
Voortstuwing: | vetgesmeerde schroefas |
Koppeling: | mechanisch 4211 |
Stroomvoorziening: | 12 Volt eenvoudig elektrisch systeem |
Accu´s: | 1x 135 ampère/uur (2011) 1x 120 ampère/uur (2011) |
Acculader: | 1x Ctek type M100 acculader |
Drinkwatertank (ca.): | 200 liter |
Waterdruksysteem: | 1x hand/voetpomp 1x elektrische waterpomp |
Machinekamer: | enig achterstallig onderhoud |
Gas systeem: | aanwezig voldoet niet volledig aan de huidige veiligheidseisen |
Accommodatie
Betimmering: | multiplex eenvoudig interieur zie foto's |
Isolatie: | gedeeltelijk |
Hutten: | 1 hut |
Slaapplaats / Kooi: | Voor: 1x 2-pers Slaapbank: 2x 1-pers Achter: 2x 1-pers |
Toilet: | 1x pomptoilet 1x Thetford chemisch toilet |
Kombuis / keuken: | langsscheeps |
Kooktoestel: | 4-pits kooktoestel op gas |
Koelkast: | Exquist koelkast 12 Volt |
Werkblad: | roestvast stalen werkblad |
Wasbak: | roestvast stalen wasbak |
Waterkraan: | koud water handpomp |
Stahoogte (ca.): | voor (ca.) 1,70 m kombuis / keuken (ca.) 2,08 m toilet (ca.) 2,08 m stuurhut (ca.) 1,99 m achterkajuit (ca.) 1,64 m |
Tuigage en zeilen
Mast: | staal siermast |
Strijkbaar: | ja handmatig |
Uitrusting
Ankergerei: | handankerlier anker met ketting |
Zwemtrap: | aanwezig |
Reling / Preekstoel: | reling rondom achterdek preekstoel |
Davits: | aanwezig staal |
Veiligheid: | 2x reddingsboei |