Koopmans 14.00 casco
Afmetingen (m):
14.00 x 4.00 x 1.10
Ref.nr.:
080720
Ligplaats:
Omgeving van Zuid West Nederland
Bouwjaar:
1995
Materiaal:
staal
Visie Doeve Makelaars
Goed verspante romp met waaiersteven en kiel midzwaard, verlengd dekhuis, vlak achterdek, breed gangboord, laag boeisel met r.v.s. potdeksel, r.v.s. berghout op vrijboord, roestvast stalen bolders en scepterpotten op het achterdek. Een strak casco, een goede basis om mee verder te gaan. Een interessant project.
Meer informatie
Algemene informatie
Werf: | Jachtwerf Bakker, NL- Diemen |
Ontwerper / Architect: | D. Koopmans Jr. |
Romp vorm: | rondspant |
Romp materiaal: | staal 6/5 mm |
Dek materiaal: | staal 4 mm |
Opbouw materiaal: | staal 4 mm |
Bouwwijze: | waaiersteven berghout rondom boeiing / verschansing |
Kiel: | kielmidzwaard |
Besturing: | stalen roer |
Ramen: | alle openingen voor ramen en patrijspoorten zijn gemaakt |
Waterverplaatsing (ca.): | geschat 9 ton |
Ballast (ca.): | 3500 kg lood |
Eigenaar: | Nederlandse eigenaar |
Kleur / Conservering: | volledig gezandstraald Sigma 2 componenten basis systeem |
Algemene informatie: | Aangeboden in de conditie waarin ze zich nu bevindt Te koop wegens gezondheidsperikelen. |
Aanvullende informatie: | Diverse roestgevoelige plaatsen uitgevoerd in roestvast staal. ruim achterdek nieuw schip |
Technische informatie
Motorvermogen: | 80 pk 59 kW |
Motor merk: | Mercedes |
Motortype: | binnenboord motor OM617 |
Cilinderaantal: | 5 |
Revisie motor: | gereviseerd geplaatst |
Draaiuren (ca.): | 1 |
Brandstof: | diesel |
Brandstoftank (ca.): | 1000 liter stalen tank(s) |
Koelingsysteem: | interkoeling natte uitlaat |
Voortstuwing: | schroefas |
Koppeling: | hydraulisch PRM |
Stroomvoorziening: | geen elektrisch systeem |
Accu´s: | 1x 100 ampère/uur start accu(s) |
Drinkwatertank (ca.): | 1000 liter stalen tank(s) gecoat |
Warm watersysteem: | 50 ltr. boiler via 230 Volt en motor koelsysteem aanwezig |
Accommodatie
Betimmering: | geen betimmering |
Isolatie: | nee |
Uitrusting
Ankergerei: | Manta & CQR anker via boegrol |